Thursday, December 29, 2011

Kuzey'in 4. Doğumgünü... Kuzey's 4th Birthday

Aralık ayı başından beri bir virus bulaştı eve, gitmek bilmedi... Önce Kuzey ve Zeynep sadece sabahları bir kaç kez olmak üzere öksürmeye başladılar. Sonra Kuzey'inki kuru öksürük ve Zeynep'inki de daha dolu dolu bir tonda devam etti. Bende ise doğumgünümden beri bir halsizliktir gidiyordu, başka hiç bir şeyim yoktu. Derken Kuzey'in okulunda Christmas Around The World konseptli bir Noel Kutlaması yapıldı.

















Kimimizin paltolu maltolu olduğuna aldanmayın..30’lu derecelerden 20’li derecelere düşünce hava aniden, aman hasta olmayalım stresi oldu herkes ve bir günde 13-14 derece düşünce üşüyor insan...Hele de o kadar uzun zaman hissedilen dereceler 40larda seyrettikten sonra. Türk gözümle bakınca hâlâ paltoluk bir durum yok ama ben de giydim o gün... (bir önceki gün dondum çünkü, sweatshirt ile Kuzeyi almaya gidip dönüşte rüzgardan iliklerime kadar üşüdüm!!!). Zavallı büyük sınıflar İspanyol olmuşlardı ve Flamenko dansı yapan kızcağızlar tek omuzlu elbiselerle dansettiler...Ne oldu o çocuklar bilmiyorum, çünkü Kuzey sonraki hafta okula gidemedi.

Bu tantanaların tarihi 9 Aralık, Cuma. Cumartesi gecesi Kuzey ateşlendi. Viral muhtemelen, doktora götürücez de ne olacak, dedik, Pazar gecesi de ateşlendiği halde Pazartesi sabah da doktora götürmedik. Ancak Pazartesi akşamı üçüncü kez ateşi yükselince (hiç birinde 38,6’yı da geçmedi ve bir kez o kadar yükseldi) Salı günü Globa Doctor’ı ziyaret farz oldu... Götürmememizin bir nedeni de Natalia’nın Noel için ülkesine, Kolombiya’ya gitmiş olmasıydı. Mevcut Çinli doktor da Natalia gibi “General Practitioner” ama Natalia gibi değil...Yaşını başını da almış, bırakın ben burda takılayımi maaşımı alayım, yatayım cinsinden.. Dedim, de, şu Global Doktor Genel Müdürlüğü’Ne mail atacaktım o geldi aklıma...Valla burda yazmaktan daha nemli, önce onu yazayım, saat neredeyse 24:00, halim kalırsa devam ederim..

No comments:

Post a Comment