Tuesday, April 30, 2013

Annişkom, gecenin bi saati bu fotoğrfların olduğu albüm gözüme ilişti, yapmadan yatamadım...

Bak bakalım seni biraz eskilerde gezdireyim...


Burası Zonguldak'ta bir yer ama neresi bilmiyorum, belki hatırlarsın... Amcamla dedemin birarada ne işi olduğunu da pek anlamadım, hem de Zonguldak'ta..ya da yanlış hatırlıyorum?!



Evet, bu fotoğraftaki  "topless" kız Zeynep Deniz Biltekin'in az büyümüş hali! Aynı muzur ifade var ama!!!


Sopa bacak..bir de Zeynep iyi  yemiyor diye bozuluyorum!




bunu pasaport için çektirmiştik gibi hatırlıyorum ama pek de 1978 gibi değil..ne dersin anne?  Ama dişler, ortodonti tedavisi öncesi, ayrık haliyle ;-)




Bu yerli Malı Haftası kutlamasıydı, çok eminim... Arkasında 20/01/1982 diyor...



Bu Fatih sokakta, belli ki Hazırlık'ta kutlanan doğumgünü, Onurla doğumgünlerimizin arasındaki günü seçmişiz; 19/11/1983


,

Bu pozu da kendi düğünümde olmadığı için koydum....




Annecim, Zeynep Deniz Biltekin frikik olayını nerden almış, anladın mı? :-p

Bana e-mail yaz anniş, neler düşündün, nerelere gittin, neler hatırladın... Çok öptüm annem..çok özledim artıkın..İyi geceler sana...

No comments:

Post a Comment